יום ראשון, 1 בפברואר 2015


כשבני משפחה או חברים טובים שלנו מתחתנים, התחושה היא של התחדשות ושמחה. לאירוע כזה מזמינים צלמי וידאו וסטילס ולאחרונה אפילו צלם שמכין מגנטים. למה בעצם? כי רוצים שתהיה מזכרת לחתונה כה מיוחדת, לאירוע כל כך מכונן וחשוב בחיי בני הזוג ומשפחתם. מנהלי חברת  "מיליון מתנות", הפועלת כבר 13 שנה בענף האירועים הפרטיים והעסקיים, מספרים לנו מדוע מזכרת לחתונה היא דבר מיוחד, חולקים איתנו את סוגי המזכרות שיש ומסכמים שההשקעה היא הדדית.

מזכרת לחתונה מקורית במיוחד

חלק מאיתנו זוכרים את החתונות מהן חזרנו עם כפכפים הביתה, חלק ייזכרו דווקא בשוקולדים המתוקים או במחזיק המפתחות עם ההקדשה האישית מהחתן והכלה. בכל אופן, מה שבטוח – מזכרת לחתונה מכילה בתוכה את כל השמחה והמקוריות שקיימת באותו אירוע. החוויה העצומה שאנחנו חווים כאילו מוכנסת לתוך חפץ קטן וסמלי שהזוג המתחתן בוחר להעניק לנו להמשך הדרך. ואכן, לכל זוג יש את האופי המיוחד והצורה הייחודית דרכו הוא בוחר להעביר את החוויה בתוך מזכרות לאורחים.

מזכרת לחתונה

סוגי המזכרות    

מתנות לאורחים בחתונה עשויות להיות מגוונות בצורות, בצבעים, בגדלים ובסוגים. יש שיתחברו לקופסאות קטנות מקרמיקה שבתוכן ניתן למלא ממתקים, יש שיבחרו במארז שכולל שוקולד איכותי ואחרים ילכו על ספר תהילים קטן שישמש את האורחים ביום יום. מזכרת לאירועים כמו חתונות ובריתות, תמיד מתקבלות בברכה על ידי האורחים. לעיתים אנחנו אפילו מופתעים עד כמה בעלי האירוע חשבו על הפרטים הקטנים ורצו שנצא בהרגשה שאנחנו חשובים חהם.

השקעה הדדית

חתונה זו השקעה הדדית, של הזוג ושל האורחים. מרגש לראות בחתונה קליפ שהכינו בני המשפחה והחברים עבור זוג האוהבים, בו הם מסכמים את חיי בני הזוג לפני שנפגשו והדרך שעברו עד החתונה. האורחים משקיעים גם מחשבה בלבוש, בדרכי הגעה, במתנה הכספית, הברכה שיכינו, ולפעמים מכינים עוד הפתעות לזוג.  מהצד השני, הזוג והמשפחות דואגים שלכל האורחים יהיה נעים, שמח, טעים ונוח להיות באירוע. גם בסיום האירוע האורחים מקבלים מזכרת לחתונה הנפלאה בה השתתפו ויוצאים בחיוך. כולם רוצים שהאירוע הזה יהיה בלתי נשכח וישאיר טעם טוב להמשך הדרך של כל המשתתפים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה